onsdag 14 oktober 2009

Veckans Aj.


Jag har kommit på en Veckans inlägg som kommer att bli återkommande.
Veckans Aj.
Okej vi prövar.
Veckans Aj.
Jag har inte nämnt mitt stora agg för strykning, i detta hushåll jag lever i så stryker man allt.
Precis allt. ALLT.
Jag stod och strök ungens kalsonger, pyjamas och täcke och lyckades så klart i ilska röra järnet, detta har gett mig en äcklig jävla blåsa på min tumme som jag frenilt försöker täcka över.
Har dock gett mig lyckan att få spränga den varannan timme och det är alltid någonting.

4 kommentarer:

  1. men fy fan, kalsongerna. alltså seriöst vad är det för skit, du får helt enkelt agera hemmfru märker jag. KORRUPTION

    SvaraRadera
  2. jag hade en blåsa på handen en gång. två gånger råkade jag klämma den så att det sprutade i ansiktet. sjukt oväntat båda gångerna

    SvaraRadera
  3. säger anonym, jag spyr lite i munnen=vem är du

    SvaraRadera
  4. Förlåt anonym, inte meningen att skrämma iväg någon, aldrig med min vilja! Jag är hemskt nyfiken, vem är du?

    SvaraRadera