fredag 30 oktober 2009

Länken

Det här: http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2009/oct/28/artificial-hymen
Är en länk M skickade till mig, en liten plastpåse att trycka upp i vaginan för att skapa en illusion av att vara oskuld, om man på något olyckligt vis blivit av med sin oskuld. Inte ren nog för att gifta sig, inte riktigt bra, inte riktigt blodigt nog.
Jag ser mig själv köpa en liten blodpåse till min bröllopsnatt.. ELLER GÖR JAG DET?
Sen tänker jag, säljs dom i storpack, kan du bestämma dig för att vara oskuld var varannan natt för att göra det hela lite extraordinärt.
Sen tänker jag, det går att tjäna stora pengar på det här, att få ta någons oskuld är väl erkänt en turn on, så jag med min bordell skulle kunna tjäna storpenninga med dessa små vampyr påsar.

Vilken länk. Vilka möjligheter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar