tisdag 6 oktober 2009

Little Sister












7 kommentarer:

  1. FINA BILDER. Jag är finast (L) eller i alla fall djupast. De andra bara festar och spexar. Men inte jag. För sån är inte jag.

    SvaraRadera
  2. Oj. Nu blir jag uppe i det blå hetsad av att du gör som elle interiör. Du gör ju precis som dom, i den aspekt att du lägger till det finaste i vissa bilder, smockat med fina prylar i en spexig närbild, SEN avslöjar du dig med avståndsfoto, där det inte alls finns ex. några gyllene pudlar eller burkfoton af spädbarn. lol amanda lol

    ps, jag har fortfarande ärr trots lingonpåse-kylning

    SvaraRadera
  3. Ja så det är ditt ben alltså, fint, lingonheelingen funkade alltså inte.

    SvaraRadera
  4. åhh vilka fina och lite sorgliga bilder, jag blir lite våt i trosan. snart ska jag se true blood. SOOKIE SOOKIE SOoKIE

    SvaraRadera