torsdag 8 oktober 2009

Ack, ack


Detta var för en vecka sedan, den mår bättre nu men fick ett bakslag igår.
Detta är vad som hände, gick in i köket med strumpor på. Fitta. En glas dolk i foten, jag panikar då jag ogillar splittrat okontrollerat glas och kommer till minnes att annika kvällen innan krossat ett vinglas och därför dessa rester på golvet, det får mig att undra, vem dammsuger inte efter en sådan tragedi. Jag springer iaf ut och hämtar dammsugaren för att få bort alla tänkbara faror som lurar i köket, men icket, amanda var för sakta och lyckas gå på ännu en glasbit med samma fot, denna som jag fortfarande tror gottar sig i min fot. jag dammsuger hemskt noggrant och ska sedan lägga tillbaka dammsugaren där jag hämtat den och ser då att jag blodat ner hela plastgolvet i köket, ingen fara tänkte jag, såg sedan att jag blodat ner heltäckningsmattan som är mörkblå/grön men tydligen inte tillräckligt mörk för att klara av blod, så fläckarna visade mina spår till och från dammsugaren, jag sätter mig på golvet och försöker skrubba bort fläckarna och är rätt övertygad att det ska fungera, gör samma sak i köket för att sedan se det torkade resultatet, fläckarna är där. Dom myser, dom har det bra.

Ack, ack, stackars fot.
Ack, ack stackars matta.


/A

5 kommentarer:

  1. Men betänk detta, DU VAR SÅ JOHN MCCLANE!

    http://www.youtube.com/watch?v=ca-qrvTL54s&feature=PlayList&p=DED4E79EEE9A9234&playnext=1&playnext_from=PL&index=23

    SvaraRadera
  2. alltså du har glömt en "kryssaiknapp" som borde vara "disgusting!". Nämen, seriöst din fot ser verkligen fucked up ut du borde verkligen kolla upp den real good.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. men OMG fy fan vad panik äkta mr bean happening

    SvaraRadera
  4. Men detta inlägg passade ju endast "cool"
    JESUS!

    SvaraRadera
  5. Men stackars stackars dig, kom hem.

    SvaraRadera