fredag 2 oktober 2009

Jag och min forna älskare i annan redigering

5 kommentarer:

  1. Pax att vara hon som röker. För jag röker ju. Fast inte så ofta...jag är inte beroende eller så. Jag bara gillar livets goda. Men beroende! Det är ett absurt påstående. Men pax att vara hon som röker.

    SvaraRadera
  2. Men ja, illa tvungen, jag sitter och pratar med min brittiska prins, du tittar irriteraat på mig och håller inne på din lovestory, inte riktigt redan kläckt live för mitt öra.
    Vad hade du tänkt dig?

    SvaraRadera
  3. Och. Vänster är blond och höger brunett.

    SvaraRadera
  4. Kom ihåg att ni har fel nu, båda ni två är brunettes. Jag röstar därmed:

    Moa, höger. Tyckte att konversationen om hund & päls dog ut på ett pinsamt sätt och har därför plockat fram telefonen för att spela på mobil-tricket.
    -Hej!
    -Vad gör du?
    -nej! :)
    -okej,.. etc.

    Du Amanda, du genomskådar. Tänder en mjuk prince och funderar lurigt; "Undrar om det finns porslins-Hästar i modellen mjölk-bringare.."

    SvaraRadera
  5. annars så är det u ni som är lovers, ni har ju just fetknullat och moa ligger och chilaxar och begrundrar sin trofé hon just överrumplat medans du nervös i din nya läggning får ett samtal från mor som undrar vart i hela fridens namn du är, du har ju missat förlovningsfesten med 'Karl!!!! ah bra film jag borde bli reggisör men eftersom jag inte kan stava till det aviker jag

    SvaraRadera