torsdag 17 september 2009

En klockren visar gärna mitt hårigabröst-man

En notis:

Ian är en klockren visar gärna mitt hårigabröst-manlig man.
Jag hamnar gärna nära dessa män, jag har en viss tendens att göra det. Men det gör mig inget.
Denna Ian ser jag en aning igenom, detta super trevliga leende, charmenrade blinkningar och smöriga brydda kommentarer, jag ser igenom det.
Men varför ska jag det, har ingen orsak att göra det.
Så det får räcka.

Men han är en klockren visar gärna mitt hårigabröst-man, oh yes he is.

/A

3 kommentarer:

  1. Satsa på den håriga cricketmästaren, en uppmaning från en som går igång på grå hår.

    SvaraRadera
  2. Snarare: para ihop Maria med den här mannen, håll dig själv på mist fem meters avstånd AT ALL TIMES.
    En uppmaning från en som inte går igång på könsmaktsordningen

    SvaraRadera