torsdag 7 januari 2010

Kolla Nann

Nanny.A gör sig rätt på mig, jag är hemskt mycket av en Nanny. En samling av Teres foton, där jag är med som het förförisk Nann. Om jag får säga det själv.

1. Noga öga på drickande ungdomar. 2. Längst bak i grupper, översikt. A, B och C. 3. Julian, lungen 4. Älskvärd Nann i ett bra ljus. 5. Omvårdnad och skötsel av ledsna pudlar.
6. Med allvar i rösten och sänkt blick når jag fram, kom ihåg, alltid i samma höjd som varelsen du talar till. 7. Ordentligt skydd med jeans, jo. Men glöm inte dom små. Pop-kläder är inte detsamma som denim.






















































































/Nann

3 kommentarer:

  1. Du är minsann en bra Nanny, JoJo skulle bara veta! PÖZZ

    SvaraRadera
  2. Den bästa nanny A man kan tänka sig, mums på den!

    SvaraRadera