måndag 16 november 2009

lyssna

Snart kommer bildligt bevis pa vad jag har haft for mig pa den sista tiden. Sjukhus, rumpor, london, betty, gaga och liknande. Att se fram emot.

Om ett par minuter ska kackiga barquinnan Nanny.A ramla nerfor trappan till puben och polera glas, sexiga moves till ale'n som ska pumpas, limen ska klyvas, isen krossas och den kvinnliga coctail filmen ska spelas in. Amanda gor sitt jobb pa puben.
Dagen outfit: svartpike, beige scarf lindad runt haret, svarta tights. Ja det blir en visa rumpan/forklade. Ja ni hade velat se mig.

Nu blir det jobb.
Det far spelas hot chip.
Jag ar hog.
Hoppas ni mar bra.

ps. det blir sverige, bade sthlm och umea. ds.

/A

2 kommentarer:

  1. DRUGS ARE BAD, MKAY

    PS. JAG KANSKE KAN KOMMA HEM EN VECKA TIDIGARE!!!!!!!!!!!!!!!!!! DS

    KYSS

    SvaraRadera
  2. vadå det blir sverige? flyttar du äntligen tillbax till ume nu, jippe

    SvaraRadera