tisdag 8 juni 2010

pa senaste tiden



2 kommentarer:

  1. Amanda Moström, min vän. På andra bilden ser det ut som att det där smycket trycks ut från din handled - ja, som om hela din arm är perforerad. Kan vi talas vid någon gång, det hade varit trevligt och lättsamt. Jag flyttar till Stockholm i höst om jag får bostad, gör du det också, jag har skickat ett meddelande på facebook fast du har inte svarat, du måste ju förstå att en annan hispig tjej blir orolig då. Kram från din vän Anna Elisabeth Kallós

    SvaraRadera
  2. Hej alskade Kallós, jag gjorde som vanligt nar jag far meddelanden pa facebook, blir ivrig och fortsatter lasa, det ar ju sa mycket. Speciellt nu, alla dessa ungdomar som tar studenten och bal, fy och fan, ja sa ivriga jag log fornojt men fortatte att kolla pa plych och rosetter.
    Jag flyttar till stockholm i augusti, hallandes max i handen. Nar flyttar du, och vad ar tanken, jobb eller plugg? Du kanske blir klasskompis med max, kan vara hanns stod och oversattare. gulligt.
    Hur mar du? puss

    SvaraRadera